Byagervej

Boligforeningen har 1 afdeling beliggende på Byagervej:

Afdeling 11, Byagervej 11, 27, 34, 51, 55, 56, 102, 132 og 160 A - B er opført i 1977. Afdelingen består af 9 dobbelthuse med 12 stk. 3-værelses lejligheder a 85 m2, og 6 stk. 2-værelses lejligheder a ca. 60 m2. Der er garage til hver lejlighed.

Der er vedligeholdelses- og energivenlige plastvinduer og – døre i alle lejemål.

Køkkener og badeværelser er fra opførelsen i 1977. Der er gasfyr i hvert enkelt dobbelthus i afdelingen.

Huslejeniveau 4.259 kr. pr. lejemål + forbrug (2022/23) for 3-værelses lejligheder.

Huslejeniveau 3.425 – 3.668 kr. pr. lejemål + forbrug (2022/23) for 2-værelses lejligheder.

Det er tilladt at holde kæledyr bortset fra kamphunde.

Lejlighederne forsynes med varme fra fælles gasfyr i hvert enkelt dobbelthus, som afregnes i forhold til forbrugsmålere, i løbet af 2023/24 vil lejlighederne blive tilsluttet fjernvarme, forbrug af vand og vandafledningsafgift opkræves ligeledes sammen med huslejen i forhold til individuelt forbrug i henhold til måler. A conto opkrævningsbeløb er ikke med i ovenstående husleje.

Elforbrug og evt. antennebidrag fra Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren. Når lejlighederne er tilsluttet fjernvarme, vil varmen blive afregnet individuel direkte med leverandøren

Indskud udgør 9.000 kr. for lejligheder op til 64 m2, og 12.000 kr. for lejligheder mellem 65 og 85 m2.​