Ege-, Bøge-, og Askeparken

Boligforeningen har 4 afdelinger med rækkehuse beliggende på Egeparken, afd. 12, Askeparken, afd. 13 og Bøgeparken afd. 15 og 16.

Afdeling 12, 13, 15 og 16 Ege- Bøge- og Askeparken er opført i 1980, 1981, 1984 og 1986 og består af rækkehuse med 7 stk. 4-værelses lejligheder a 110 m2, 36 stk. 3-værelses lejligheder a 85 m2 og 24 stk. 2-værelses lejligheder a 65 m2. Alle lejlighederne har gårdhave med redskabsskur og baghave med terrasse. Herudover har næsten hver lejlighed carport.

Askeparken og Bøgeparken har køkkener og badeværelser fra opførelsen.

Egeparken har nye køkkener som er færdiggjort 2022 og badeværelser fra opførelsen.

Der er vedligeholdelses- og energivenlige plastvinduer og – døre i alle lejemål.

Huslejeniveau ca. 5.322 - 6.081 kr. pr. lejemål (2023/24) for 4-værelses lejligheder.

Huslejeniveau ca. 4.444 - 4.958 kr. pr. lejemål (2023/24) for 3-værelses lejligheder.

Huslejeniveau ca. 3.624 - 4.073 kr. pr. lejemål (2023/24) for 2-værelses lejligheder.

Generelt for lejlighederne:

Der er en husorden, med bestemmelser vedrørende bl.a. parkering samt antal husdyr, hvor det er tilladt at holde op til 2 hunde eller 2 katte eller en af hver. Kamphunde er ikke tilladt.

Lejlighederne forsynes med fjernvarme, som ligesom vand- og elforbrug og evt. antennebidrag til Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren.

Sammen med huslejen opkræves et a conto bidrag til vandafledningsafgift (kloakafgift). A conto beløbet afregnes en gang om året efter konkret forbrug på samme måde som a conto bidrag for varme, el og vand. Der kan således blive tale om en efterbetaling eller en tilbagebetaling.

Indskud udgør 9.000 kr. for lejligheder op til 65 m2, 12.000 kr. for lejligheder mellem 66 og 85 m2, og 15.000 kr. for lejligheder mellem 85 og 110 m2.