Erantisvej

Boligforeningen har 1 afdeling beliggende på Erantisvej:

Afdeling 10, Erantisvej 18, 20, 22 og 24 A - C er opført i 1972. Afdelingen består af 4 rækkehuse med hver 2 stk. 1-værelses lejligheder a 42 m2, og 1 stk. 2-værelses lejlighed a 54 m2. Der er et depotrum til hver lejlighed samt vaskerum med fælles vaskemaskiner og tørretumblere, som er gratis at benytte. Der er carport til hver lejlighed.

Afdelingen har vedligeholdelsesvenlige vinduer og døre af plast på havesiden. Øvrige døre og vinduer er af træ. Køkkener og badeværelser er fra opførelsen i 1972. Der er gasfyr fra 2009 i afdelingen. I løbet af 2023/24 vil der komme fjernvarme i lejlighederne. Når lejlighederne er tilsluttet fjernvarme, vil varmen blive afregnet individuel direkte med leverandøren.

Huslejeniveau 3.215 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 2-værelses lejligheder.

Huslejeniveau 2.903 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 1-værelses lejligheder.

Det er tilladt at holde kæledyr bortset fra kamphunde.

Lejlighederne forsynes med varme fra fælles gasfyr, som afregnes i forhold til forbrugsmålere, ligesom elforbrug og evt. antennebidrag fra Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren. Forbrug af vand er indeholdt i huslejen og fordeles ikke særskilt.

Indskud udgør 8.000 kr. pr. lejlighed.