d. 28. februar 2024 kl. 17.00
på Hotel Søgården​.

Kontoret er lukket fra kl. 16.

Toften, Kløvervej og Vesterled

Boligforeningen har 1 afdeling beliggende på Toften, Kløvervej og Vesterled (se adresseliste).

Afdeling 14, er opført i 1983. Afdelingen består af 2 rækkehuse med hver 3 stk. 2-værelses lejligheder a 65 m2, 10 stk. dobbelthuse med 18 stk. 3-værelses lejligheder a 85 m2 og 2 stk. 4-værelses lejligheder a 104 m2. Der er carport/garage til hver lejlighed. Alle lejlighederne har gårdhave med redskabsskur og baghave med terrasse.

Afdelingen har nye vedligeholdelses- og energivenlige døre og vinduer af træ/alu. Køkkener er fra 2021 og badeværelser er fra opførelsen i 1983

Huslejeniveau 2.847 - 4.508 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 4-værelses lejligheder.

Huslejeniveau 3.847 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 3-værelses lejligheder.

Huslejeniveau 3.197 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 2-værelses lejligheder.

Det er tilladt at holde kæledyr bortset fra kamphunde.

Lejlighederne forsynes med fjernvarme, som ligesom vand- og elforbrug samt evt. antennebidrag til Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren.

Sammen med huslejen opkræves et a conto bidrag til vandafledningsafgift (kloakafgift). A conto beløbet afregnes en gang om året efter konkret forbrug på samme måde som a conto bidrag for varme, el og vand. Der kan således blive tale om en efterbetaling eller en tilbagebetaling.

Indskud udgør 9.000 kr. for lejligheder op til 65 m2, 12.000 kr. for lejligheder mellem 66 og 85 m2 og 15.000 kr. for lejligheder over 86 m2.

Man – tirs og torsdag: 9.00 - 13.00

Onsdag: 14.00 - 18.00