Generalforsamling

d. 28. februar 2024 kl. 17.00
på Hotel Søgården​.

Kontoret er lukket fra kl. 16.

Vil du på venteliste?​

Vil du skrives op til lejebolig i boligforeningen? Så udfyld formularen herunder så kontakter vi dig med alle detaljerne.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Ungdomsboliger, Vestervang

Boligforeningen har 2 afdelinger med ungdomsboliger beliggende på Vestervang:

Afdeling 17, Vestervang 8 A – F, opført i 1988, og Afdeling 18, Vestervang 8 G – L, opført 1989. Afdelingerne består af 2 rækkehuse med hver 6 stk. 1-værelses lejligheder a 26 m2. Der er et depotrum til hvert rækkehus med fælles vaskemaskine og tørretumbler, som er gratis at benytte. Der er ikke carport eller garage til ungdomsboligerne.

Afdelingen har vedligeholdelses- og energivenlige vinduer og døre af plast. Køkkener og badeværelser er fra opførelsen i 1988 og 1989. Der er lagt nyt tag på i afdelingen i 2008.

Huslejeniveau ca. 1.413 - 1.423 kr. pr. lejemål + forbrug (2023/24) for 1-værelses ungdomsboligerne.

Ungdomsboligerne er forsynet med kogeplade og emhætte.

Der er en husorden, med bestemmelser vedrørende bl.a. parkering samt antal husdyr, hvor det er tilladt at holde op til 2 hunde eller 2 katte eller en af hver. Kamphunde er ikke tilladt.

Lejlighederne forsynes med fjernvarme, som ligesom vand- og elforbrug samt evt. antennebidrag til Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren.

Sammen med huslejen opkræves et a conto bidrag til vandafledningsafgift (kloakafgift). A conto beløbet afregnes en gang om året efter konkret forbrug på samme måde som a conto bidrag for varme, el og vand. Der kan således blive tale om en efterbetaling eller en tilbagebetaling.

Indskud udgør 5.000 kr. pr. ungdomsbolig.

Unge, som er/skal i gang med en ungdomsuddannelse, har fortrinsret til ungdomsboligerne.

Kontakt​

E-mail: mail@brobol.dk