Bakkedraget

Boligforeningen har 4 afdelinger med rækkehuse beliggende på Bakkedraget, afd. 17, 18, 19 og 21, som er opført i 1988, 1989, 1991 og 1997. Afdelingerne består af rækkehuse med 4 stk. 4-værelses lejligheder a 103 m2, 57 stk. 3-værelses lejligheder a 83 m2 og 18 stk. 2-værelses lejlig-heder a 69 m2. Alle lejlighederne har gårdhave med integreret redskabsrum og baghave med ter-rasse. Der hører ikke carport eller garage til de enkelte lejligheder.

Alle afdelingerne har køkkener og badeværelser fra opførelsen.
Der er vedligeholdelses- og energivenlige plastvinduer og – døre i alle lejemål.

Huslejeniveau ca. 4.800 – 5.100 kr. pr. lejemål (2016/17) for 4-værelses lejligheder.
Huslejeniveau ca. 4.000 – 4.300 kr. pr. lejemål (2016/17) for 3-værelses lejligheder.
Huslejeniveau ca. 3.600 – 3.800 kr. pr. lejemål (2016/17) for 2-værelses lejligheder.

Generelt for lejlighederne:

Der er en husorden, med bestemmelser vedrørende bl.a. parkering samt antal husdyr, hvor det er tilladt at holde op til 2 hunde eller 2 katte eller en af hver. Kamphunde er ikke tilladt.

Lejlighederne forsynes med fjernvarme, som ligesom vand- og elforbrug samt evt. antennebidrag til Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leverandøren.

Sammen med huslejen opkræves et a conto bidrag til vandafledningsafgift (kloakafgift). A conto beløbet afregnes en gang om året efter konkret forbrug på samme måde som a conto bidrag for varme, el og vand. Der kan således blive tale om en efterbetaling eller en tilbagebetaling.

Indskud udgør 8.800 - 11.855 kr. for lejligheder på 69 m2, 12.000 – 14.850 kr. for lejligheder på 83 m2, og 15.000 – 18.350 kr. for lejligheder på 103 m2.