Fredensvej 8

Boligforeningen har 1 afdeling beliggende på Fredensvej:

Afdeling 5, Fredensvej 8 A - C er opført i 1964 og er boligforeningens eneste boligblok. Afdelin-gen består af 3 opgange med hver 2 lejligheder i stuen og 2 lejligheder på 1. sal. Der er fuld kæl-der under afdelingen med et depotrum til hver lejlighed samt vaskerum med fælles vaskemaskiner og tørretumblere, som er gratis at benytte.

Afdelingen har 2 stk. 4-værelses lejligheder a 110 m2, 2 stk. 4-værelses lejligheder a 99 m2, 4 stk. 3-værelses lejligheder a 70 m2 og 4 stk. 2-værelses lejligheder a 60 m2.

Afdelingen har vedligeholdelsesvenlige vinduer og terrassedøre af plast. Indgangsdør er af træ. Køkkener og badeværelser er fra opførelsen i 1964. Der er nyere tag på afdelingen.

Huslejeniveau 4.573 – 4.853 kr. pr. lejemål + forbrug (2016/17) for 4-værelses lejligheder.

Huslejeniveau 3.168 kr. pr. lejemål + forbrug (2016/17) for 3-værelses lejligheder.
Huslejeniveau 2.912 kr. pr. lejemål + forbrug (2016/17) for 2-værelses lejligheder.

Det er tilladt at holde kæledyr bortset fra kamphunde eller hunde over 10 kg.

Lejlighederne forsynes med fjernvarme, som afregnes i forhold til forbrugsmålere, ligesom elfor-brug og evt. antennebidrag fra Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leveran-døren. Forbrug af vand er indeholdt i huslejen og fordeles ikke særskilt.

Indskud udgør 8.000 kr. for lejligheder op til 65 m2, 12.000 kr. for lejligheder mellem 66 og 85 m2, og 15.000 kr. for lejligheder mellem 85 og 110 m2.