Byagervej

Boligforeningen har 1 afdeling beliggende på Byagervej:

Afdeling 11, Byagervej 11, 27, 34, 51, 55, 56, 102, 132 og 160 A - B er opført i 1977. Afdelingen består af 9 dobbelthuse med 12 stk. 3-værelses lejligheder a 85 m2, og 6 stk. 2-værelses lejligheder a 60 m2. Der er garage til hver lejlighed.

Der er vedligeholdelses- og energivenlige plastvinduer og – døre i alle lejemål.

Køkkener og badeværelser er fra opførelsen i 1977. Der er gasfyr i hvert enkelt dobbelthus i afdelingen.

Huslejeniveau 4.124 kr. pr. lejemål + forbrug (2016/17) for 3-værelses lejligheder.
Huslejeniveau 3.551 kr. pr. lejemål + forbrug (2016/17) for 2-værelses lejligheder.

Det er tilladt at holde kæledyr bortset fra kamphunde.

Lejlighederne forsynes med varme fra fælles gasfyr i hvert enkelt dobbelthus, som afregnes i for-hold til forbrugsmålere, forbrug af vand og vandafledningsafgift opkræves ligeledes sammen med huslejen i forhold til individuelt forbrug i henhold til måler. A conto opkrævningsbeløb er ikke med i ovenstående husleje.

Elforbrug og evt. antennebidrag fra Brørup Antenneforening afregnes individuelt direkte fra leve-randøren.

Indskud udgør 9.000 kr. for lejligheder op til 64 m2, og 12.000 kr. for lejligheder mellem 65 og 85 m2.​